2011. március 19., szombat

A helyzet az, hogy...

10 napnyi folyamatosan korgó gyomor nyomására abbahagytam a húsmentes böjtöt. Azt hiszem ennyi idő is elég volt, hogy egy kicsit megkönnyebbüljön a gyomrom, kicsit kitisztuljon a szervezetem. Más kérdés, hogy még híztam is egy kicsit, hiszen hiába igyekeztem, sok szénhidrátot ettem, mert hát valamit kellett enni. Talán nyáron lehet még ezzel próbálkozni, amikor sokféle gyümölcs és zöldség van, és nem 500 ft-ért veszek 250 g koktélparadicsomot, mert csak annak van íze. Nyárra biza a kertemből fogom szüretelni azt. Elkezdtük ugyanis a felkészülést az ültetéshez, már csíráztatok néhány dolgot, Vitézem pedig rendezi a kinti terepet, ahol majd a kis ágyásunk lesz. A tavaly ősszel eldugdosott virághagymák pedig kezdenek kibújni, sőt olyat is látok, amit nem én ültettem el... :) 
Alakformálásomra pedig új stratégiát dolgozok ki, melynek neve: sok és rendszeres mozgás. Hullahopp karika és hasizom munka minden reggel egy kicsit, heti jóga, és ha jóidő lesz végre, akkor indul a futás. 
Hajrábetty!

2 megjegyzés:

  1. Hajrábetty! :) Azon gondolkodom, hogy talán soha nem mondtam ezt így ki magamnak biztatásul... de miért nem?
    Jó lenne tudni, hogy ez ember honnan szerezhetne magának akaraterőt. Az egyetem nincs messze onnan, ahol lakom, és szuperül felszerelt konditerme van. Ingyen lehet használni, és jórészt senki sincs benne. Csak valahogy... kedvem sincs erőt venni magamon, oda-vissza buszozni... pedig nagyon jól esett, amikor párszor voltam lent. Kicsi lépeseket tűzök ki én is, talán sikerül. Meglátjuk, hányszor jutok le jövő héten tornázni. Hajrámelinda/mira. :)

    VálaszTörlés
  2. Hát tudod, engem eléggé motivál az a +20 kg, ami azóta van rajtam, hogy te utoljára láttál.... :) szóval akkor hajrámira, hajrábetty!

    VálaszTörlés