2011. május 4., szerda

3 nap

Meg mondom őszintén, hogy most már teljesen be vagyok szarva. 3 nap múlva ott fogok állni teljes díszben, és kb 80 szempár szegeződik majd rám/ránk. Pedig álltam már színpadon, szavaltam, táncoltam, játszottam több száz ember előtt, de ez most mégis más. Eddig csak eszköz voltam, közvetítő, most pedig én leszek maga a produkció. Az életemet mutatom be, és az eddigi legfontosabb napot. Irigylem és csodálom Jani higgadtságát. Bár lehet, hogy csak jól álcázza az izgalmát. :)
Kicsit elszomorodok, ha arra gondolok, hogy nem lesz ott mindenki, akivel szeretnénk megosztani ezt a pillanatot, de az élet sajnos ilyen. Van, aki beteg, van aki mindjárt szül, és van aki másik országban/kontinensen tartózkodik éppen. Még soha nem volt ennyi szerettünk, barátunk, ismerősünk egyszerre egy helyen, el sem tudom képzelni, milyen érzés lesz végignézni rajtuk, és előttük összekötni az életünket. 
Kicsit meghalok, és kicsit újjászületek szombaton, egy másik élet kezdődik, nem lesz többé én és te, hanem mi leszünk. És ha mi megvagyunk, akkor jöhet végre a kispocok. Körülöttünk mindenki szaporodik.... a kutya, a csinek, a cica is pocakos, szóval anyu és apu elutazik Toscanába, hogy rituálisan életre hívja az utódot. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése