2011. február 17., csütörtök

Első varrományok

Elérkezett az az ünnepélyes pillanat, hogy bemutassam nektek első alkotásaimat, melyeket Singer varrógépem segítségével hoztam létre. A legeslegelső a tűpárna volt, mely igen csámpáskára sikeredett, de funkcióját teljes mértékben ellátja. :) Második a még csámpásabb szív, minek kapcsán több felfedezést is tettem. Elsőként azt, hogy nem cikkcakk varrással kellett volna megcsinálni, másodikként azt, hogy előbb egyenesen kell megtanulnom varrni, csak utána ívesen. A harmadik, és egyben első vállalható darab a szivecskés tutyi (mely egyben a textilragasztó, mint olyan, első tesztelése is volt). Ez azóta új gazdára lelt, apu szülinapi csokitartója lett belőle. :)






Kezd már számomra is élvezetessé válni a textil-barkácsolás, szinte rutinosan fűzöm a cérnát a gépbe...., csak egy szívfájdalmam van; ez biza időigényes elfoglaltság, így leginkább csak hétvégén tudok vele behatóbban foglalkozni. Így a sok ötlet, a számtalan alapanyag, melyre rengeteg pénzt költöttem, most várat magára, de ígérem, idővel szépséges holmikká állnak össze.

4 megjegyzés:

  1. De ügyes vagy! Nemrég kaptam egy varrógépet, mert annyira szeretnék megtanulni varrni, de még nem volt bátorságom elővenni. Várom az alkotásaidat!

    VálaszTörlés
  2. Édes vagy! :) És légy bátor nyugodtan, mert nagyon klassz dolog. Mivel én is a 0-ról kezdtem a dolgot, még azt is a netről néztem meg, hogy hogy kell befűzni a cérnát. És van sok klassz oldal tanácsokkal, szabásmintákkal.

    VálaszTörlés
  3. Oh, Jantu... egy újabb mosoly az arcomon, a kézzel készített tárgyacskáid láttán - és egy kis keserűség. Lehet, pályát tévesztettem...(nem lehet, biztos, bár nincs is semmilyen pálya előttem, mögöttem...:D) De ha belegondolok, mennyivel nyugodtabb, önmagammal elégedettebb, boldogabb ember lehetnék, ha azzal foglalkoztam volna, amit a csírájában elfojtott, (mások által emlegetett!) kreativitásommal lehetett VOLNA... Most elégedett dekoratőr, népművész, divattervező, ólomüveg készítő vagy lakberendező lennék. És BÁRCSAK. Bárcsak az ember mindig időben megtalálná az önmagához "valóbbat"! :D
    Tudod, addig azért nem halok meg, míg egyszer nem készítek magamnak egy igazi patchwork takarót!

    VálaszTörlés
  4. Mirám, sosincs késő, látod, én is most kezdtem, és nagyon klassz, annyi terv van a fejemben. Mégha a munkám nem is annyira kreatív, az ilyenekben kiélem magam. Hajrá patchwork takaró! :D

    VálaszTörlés