2011. január 26., szerda

Cél

A bánatomról nem szeretnék most írni. Majd ha már kicsit távolabb leszek tőle, és ha már nem sírok, amikor egy fényképet nézek a cicáról. Most jöjjön valami jó.

Kitűztem a célt, hogy mi az első olyan nagyszabású terv, amit meg szeretnék valósítani a varrógépemmel. Ez pedig nem más, mint egy Waldorf baba készítése. Ha a kedves olvasó esetleg nem tudná, hogy az mi is (két hete még én se tudtam), akkor segítek:



Felmerül persze a kérdés, hogy kinek is csinálok ilyet, de a válasz egyszerű. Most végre magamnak fogok készíteni valamit. Szinte alig van meg azokból a kézzel készült tárgyakból valamicske, amiket én készítettem, mert mindig ajándék lesz belőlük. Ez most nekem lesz ajándék. Ma meg is érkeztek Németországból az alapanyagok, fehér selyemből lesz a haja, már csak a tömítőanyag hiányzik, aminek gyapjút szeretnék. Angyalkababa lesz. Már alig várom, hogy elkészítsem.

1 megjegyzés: